Klagomål & synpunkter

Har du upptäckt något som är trasigt? Eller har du en tanke om vad vi kan förbättra? Hör av dig!

Driftuppdatering lördagen 30 september

Lördagen 30 september klockan 8-18 kommer vår leverantör att uppdatera vår app för Felanmälan. Arbetet kan innebära vissa driftstörningar. Om du inte kan felanmäla i appen eller här på webben så prova igen vid ett senare tillfälle.

Skulle det vara så att det inte går att felanmäla trots flera försök så skicka ett mejl till service.teknik@katrineholm.se och beskriv ditt ärende.

Gör din felanmälan här direkt på webben

När du anmält ett fel kan du välja att få en återkoppling på din felanmälan. Gör din felanmälan i formuläret nedan eller använd vår app Felanmälan Katrineholm.

Ladda ner appen felanmälan till din iPhone Länk till annan webbplats.

Ladda ner appen felanmälan till din android-telefon Länk till annan webbplats.

Förslag och synpunkter

Vi vill gärna veta vad du tycker och om du har några förbättringsförslag på kommunens verksamhet.

Förslag och synpunkter lämnar du här i vår e-tjänst Länk till annan webbplats..

Du kan välja om du vill vara anonym eller om du vill skriva vem du är. Vill du hellre skriva brev, ringa eller prata med oss personligen går det lika bra.

Din synpunkt skickas till den verksamhet som den berör. Du får svar inom 14 arbetsdagar.

Gäller det synpunkter eller klagomål på hälso- och sjukvård kommer de skickas till den verksamhetschef som synpunkterna gäller. Du kommer få ett svar inom cirka 4 veckor. Sekretess gäller inom vård- och omsorgsförvaltningen.